ICAR Taxi

Adres: ul. Przewóz 34
Telefon: 12 653 5555
 

Zagłosuj:  
0
10 
by henryka
on June 11, 2018
dosc czesto korzystam z icara kierowcy bardzo uprzejmi i pomocni
2 
Taksówkarz z palcem fack you
by Gosc
on March 15, 2018
Witam wspaniałą flotę. Dziś spotkał mnie zaszczyt zobaczenia palca środkowego od kierowcy z waszej taksówki. Wepchnął się jak ostatni debil i jeszcze palec że go nie wpuściłem. Jak będzie trzeba to wyślę to na internet jakich wspaniałym macie.kierowców. numer auta to 298 Skoda srebrna.
0 
komórka
by Ryszard
on February 10, 2018
Witam miałem nie przyjemna sytuacje 9.02.2014 zostawiłem telefon w taxi o numerze 191 mercedes czarny i nie odzyskałem swojej własności telefon lenovo k6 chciałem się skontaktować z tym kierowcą ,ale po chwili zakończył prace wypierając się,że nie ma telefonu i unika mojego kontaktu.
2 
skarga - panie z obsługi telefonicznej
by Pani H.
on December 24, 2017
Panie przyjmujące zamówienie telefoniczne są nieuprzejme i nie wykazują profesjonalizmu podczas rozmowy z klientem. Podczas zamawiania taksówki pani odłożyła słuchawkę zanim zakończyła rozmowę. Mój ponowny telefon z rozżaleniem i prośbą o podanie całkowitego kosztu przejazdu spotkał się z wypowiedzią - "jak pani grzecznie poprosi to podam"i późniejszymi groźbami o odwołaniu taksówki. Zachowanie całkowicie nieprofesjonalne i upokarzające. Przy próbie wytłumaczenia pani zasad kultury podczas rozmowy z klientem pani się rozłączyła, a taksówka została odwołana. Przy kolejnym telefonie usłyszałam, że "taksówka została odwołana, bo była pani niegrzeczna". Zachowanie pań, które pracują na infolinii jest żenujące i frustrujące. Widać braki w kulturze osobistej i nieumiejętność profesjonalnej obsługi klienta. Rozumiem, że ktoś kto pracuje w Święta może być tym sfrustrowany, ale "odreagowywanie" na klientach powinno Pracodawcy dać do myślenia na temat personelu, który zatrudnia. Tym bardziej, że szczególnie jedna z kobiet (nie znam nazwiska, bo panie się nie przedstawiają) jest za każdym razem nieuprzejma, a jej zachowanie aroganckie i bezczelne. Współczuję panom taksówkarzom, którzy również muszą z nią pracować (również od nich słyszałam skargi na ową kobietę).
2 
nie polecam
by Andrzej
on November 13, 2017
W dn. 13.11.2017 o godz 8.00 złożyłem zamówienie na godz. 11.45 i niestety taksówka nie pojawiła się. Na moją telefoniczną interwencję, pani, niezbyt miła, poinformowała, że nie było zgłoszenia. Nic dodać, nic ująć.
Ku przestrodze - Andrzej
0 
by Alicja
on October 19, 2017
Nigdy więcej nie za mowie taksi w tej korporacji PAN z którym miałam kurs nie znał topografi miasta na moje pytania odpowiadał -wie pani jak w Krakowie się wszystko zmienia
2 
213
by Helena
on April 28, 2017
kierowca 213 , dramat, auto brudne , kierowca chamski, nieprzyjemny,wszędzie brud ! Pani na centrali tez malo prztjemna....
0 
dotyczy zażalenia złożonego 5 ,6 lutego
by anna
on April 4, 2017
Szanowni Państwo .
Nie będę jeszcze raz pisała skargi na kierowcę taksówki który zachował się skandalicznie !!!!!!!! w stosunku do chorej osoby wczesnie ranmo w niedzielę 5 lutego. piszę,ponieważ do dzisiejszego dnia Nie Dostałam odpowiedzi na tę skargę .wg przepisów ! Absolutnie powinnam dostac odpowieć najpóźniej do 3 tygodni .jak wiadomo teraz jest kwiecień ,a od Państwa Nic .dziwi mnie to ,tym bardziej iż uważałam Firmę za godną zaufania i polecenia .no cóż ,szkoda .teraz w Polsce Wszystko schodzi na Psy ////// chcę podkreślic ,jak Państwo nie wiedzą ,że to jest obligatoryjne w stosunku do Wszystkich skarg //a Obligatoryjne ,to znaczy Obowiązkowe ,konieczne itp.
Skoro nikt się do tego nie ustosunkował myślę ,że też żadnych konsekwencji PAN KIEROWCA nie poniósł ,Oświadczam ,iż rezygnuję z Waszych Prześwietnych Usług ,proszę o wykreślenie mojego nazwiska z listy klijentów i naturalnie co za tym idzie moi wszyscy znajomi( a bylo sporo)rōwniez nie będą już Waszej Firmy korzystać
A jeszcze jedno !!!!!!!
Proszę tylko mi nie wmawiać teraz ,że Państwo Nie Otrzymali Żadnej Skargi ,gdyż dostałam potwierdzenie .
Z powazaniem Anna
0 
iCar jest najlepszy
by Potr
on September 5, 2016
Jestem stałym klientem. Zawsze jestem zadowolony. Co najważniejsze za tą samą trasę zawsze płacę tyle samo. Czy to środek dnia w korku, nocka czy niedziela. Zero przekrętów. A teraz mozna płacić kartą. Polecam
0 
nigdy wiecej icara
by Marcin
on April 27, 2016
taxsiarz chyba nacpany, agresywny, trabil na innych.
Srebrne Audi A4, nr boczny 419. Henryk Kurwonos czy jakos podobnie. Oczywiscie o rachunku zapomnijcie
   Odsłon: 20337
Kalendarze trójdzielne Warszawa
Kalendarze trójdzielne Warszawa